a

Dostawa i zwroty

Darmowa wysyłka już od 200 zł

Zrób zakupy za 200 zł, a ja wyślę je na swój koszt.

Paczkomaty InPost

• 13 zł przedpłata na konto lub płatność elektroniczna PayU

• 18 zł pobranie, płatne przy odbiorze przesyłki

Zwroty produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może być używany w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Produkt powinien być kompletny i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. W przypadku zmniejszenia wartości produktu wynikającego z użytkowania go w sposób wykraczający poza konieczne sprawdzenie, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia odpowiedniej kwoty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe) wraz z całą jego zawartością na adres:
    Alinea s.c. ul. Bychawska 8 nr, 61-315 Poznań
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz, jeśli to konieczne, numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (jeśli płatność nie była dokonana kartą).
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan produktu.
  4. Jeżeli zwrot zostanie przyjęty, w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze na wskazany numer konta lub kartę płatniczą, którą dokonano płatności.
    Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), poinformujemy Cię o tym drogą mailową. Produkt zostanie odesłany na Twój koszt.